avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51451.37 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Lipiec, 2013

Kamyki w Bażantarni

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 01.08.2013 | Komentarze 0

Ponieważ deszcz nie pozwolił nam pojechać daleko i okroił ekipę do 4 osób, to pojechaliśmy do Bażantarni zaliczyć Diabelski i Dziadowski Kamień. Przy okazji trochę pojeździliśmy po góreczkach:)

Diabelski Kamień

Mostki Elewów

Dziadowski Kamień i ja

Dominik atakuje kamień od góry? - od tyłu?

Cały Dominik zdobywca;)

Kbiały się przeprawia

Obelisk Augusta Papau

Kategoria Latarkowa środa

Do stajni

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 0

Standard.

Burza i grad wielkości mentosów

Poniedziałek, 29 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

Mało mi było po sobotniej wyprawie na Kwietnickie lasy, więc dziś też skoczyłam tam na dalsze zwiady. Rozejrzałam się też w pobliżu kamienia, którego wkrótce będziemy szukać - gęste krzaki i nic nie widać.
Śledziła mnie burza, szła pod wiatr mimo, że wiało dość mocno. Nie pierwsza i nie ostatnia - myślałam. Dopadła mnie na asfalcie, lunęło, a po chwili zaczęło się gradobicie. No i bardzo szybko zaczął siekać grad wielkości mentosów albo i większy! Dobrze, że miałam plecak i kask, bo dzwonił grubo! Oj bolało jak trafiał w ręce. Nic innego nie było w poblizu, więc stanęłam za drzewem, żeby choć trochę uchronić się przed ostrzałem. Ale grzmoty waliły tak głośno, że zarządziłam ewakuację - tam było niebezpiecznie! Z trudem ujechałam kawałek i dostrzegłam dom i stojącego na ganku mężczyznę - pobiegłam tam żeby przeczekać nawałnicę.

No czegoś takiego to na rowerze jeszcze nie przeżyłam:) To już nie była burza, tylko jakieś monstrum! Na szczęście kwadrans później zelżała i mogłam jechać dalej.

Do stajni

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 1

Upalna niedziela, pojechałam konno do Bażantarni, tam na działeczkę, kąpiel konia i odpoczynek. Na godz 17 zato konno na koncert jazzowy w muszli w Bażantarni. Noretta przespała prawie cały. Po koncercie powrót do stajni z Dominikiem który towarzyszył nam na rowerze.

Rowerowo standardowa trasa do stajni. Po powrocie czekając na Dominika kręciłam się żwawo po parku Kajki i robiąc wariacje ścieżkowo-gruntowe nastukałam prawie 6km.

W Bażantarni

Na koncercie - Noretta przysypia

Chyba lubi jazz ;)

lasy przy Kwietniku

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 27.07.2013 | Komentarze 0

Najpierw do stajni pojeździc konno, a potem przypuściłam atak na te tereny, które się przede mną tak broniły - lasy w okolicach Kwietnika. No i się nie dziwię, bo tam są tak świetne drogi polne, leśne że teraz będę tam częściej jeździć. No poprostu śmigałam z takim zacieszem, że szok:) No ale nie może być zbyt pięknie - droga kończy się niespełna kilometr przed asfaltem i dalej trzeba było się przedostać niestety "na bogato" - bo po ciemku zgubiłam zarysy zarośniętego śladu i musiałam się troszke poprzedzierać.
Powrót przez Przezmark, żeby trochę nabić kilometrów.

TRASA I FOTKI

Wieczorna Wysoczyzna i 5000 odo

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 0

Pojechaliśmy na trasy przy Piastowie, zdobyć Srebrną Górę. Góra okazała się zarośnięta, ale słupek szczytowy znaleźliśmy. W ogóle Piastowo zostaje wchłaniane przez busz - trasy niegdyś przejezdne poprostu zarastają.
Z Zajączkowa dalszy etap terenowy, do Majewa ok, ale do Kwietnika ugrzeźliśmy w piachu wyszuszonej drogi - ledwo dało sie jechać z górki. Nie dość że spowolnienie, to jeszcze w Kwietniku złapałam gumę. Oj coś te tereny na wschód od S22 się przede mną bronią, drugi raz się nie udało! Ale ja się nie poddam:) Późno się zrobiło, więc wróciliśmy przez kamiennik i odbiliśmy na Bażantarnię. W Elblągu brakowało mi 5km do 5000, ale myślałam, ze nie dobiję, bo drugi kapeć. Na szczęście powoli schodziło i po dopompowaniu do domu dojechałam z 5000 ODO.

TRASKA

Szpilka z opony :)

Kamień Złotego Wina

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 0

Było jak zwykle - teren, przedzieranie się przez wąwóz, tym razem dla odmiany - było strome zejście zamiast podejścia, kamień zdobyliśmy już przy szarówce - stąd te światła reflektorów:)

Kategoria Latarkowa środa

na działkę

Wtorek, 23 lipca 2013 · dodano: 23.07.2013 | Komentarze 0

Dalszy ciąg winowania - dziś operacje na sokowirówce. Jutro rano rozkręcam winko:)

nic

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

na działkę rwać porzeczki - nawinobranie:)

Trójmiejski PK

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 0

Dziś przy okazji zakupów w Gdańsku wyskoczylismy na Trójmiejski PK. Kilometrów w prawdzie mało, ale zato jakie to były kilometry! Pętelka po południowej części z bazą w oliwskim zoo. Piękny malowniczy teren, czysta przyjemność jazdy dla nas terenowców. Trasy rewelacyjne, rozmaite podjazdy (podejścia też) i długie zjazdy, techniczne MTB, czyli to co tygryski lubią najbardziej.
Zabawiliśmy się też w poszukiwaczy skarbów, szukaliśmy 2 geocachów, ale bez powodzenia - nie było czasu na bardziej wnikliwe przekopanie terenu :(

Spotkaliśmy też grupkę chłopaków trenujących skoki na rowerach - bardzo efektownie im to wychodziło, więc chwilę popatrzylismy.