avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51451.37 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Styczeń, 2014

• Temperatura -7.0°C

Śniegowa Wysoczyzna

Niedziela, 19 stycznia 2014 · dodano: 19.01.2014 | Komentarze 0

Dziś od rana byłam w hospicjum jako wolontariusz. Wiało dziś strasznie, wg prognoz do 30km/h, mróz też dość spory a ja jeszcze troche chrycham, więc nic długiego bym i tak nie skręciła. Wsiadłam ok 15 i pojechałam na Jagodnik, dalej leśne asfalty i do Próchnika na Rangóry. Mimo, że las to i tak trochę wiało. Jechało mi się dziś ciężko ale i nigdzie się nie spieszyłam. Góreczki pokonywałam spokojnie, żeby się nie zasapać. Do Próchnika było fajnie, ale dalej to już długi zjazd - zaczęły mi marznąc ręce. Jaka to kolej rzeczy, że latem się marzy o zjazdach, a zimą o podjazdach:) Zmiana rękawiczek na suche pomogła, ale zjeżdzałam na hamulcu cały czas pedałując, żeby nie zamarznąć. Na śniegu nie popędzę. Powrót przez Rubno płytami przy lesie, bo tam mniej wiało.
Do domu wróciłam wypompowana czyli było fajnie:) A licznik wskazał bardzo śmieszne cyferki: 32,33km i czas 2:22 :)

Ślad i fotki wkrótce

• Temperatura -6.0°C

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 18.01.2014 | Komentarze 0

Przez Jagodnik do stajni - oj jak ja lubię jeździć po śniegu :D A dziś wybrałam się w terenik także konno :)

• Temperatura -4.0°C

Szusowanie po śniegu rowerem:)

Piątek, 17 stycznia 2014 · dodano: 17.01.2014 | Komentarze 2

Dziś miałam w planie pośmigac rowerkiem po lesie - po śniegu:) Spadła go całkiem fajna ilość, bo dobra do jazdy :)
Na wysoczyznę się fajnie wjeżdza, bo wzniesienie grzeje. Ale powrót z górki to już mniej fajnie - wracałam przez Krasny i Modrzewinę a tam wiało na otwartej przestrzeni. Zjechałam do miasta lekko schłodzona, ręce mi zmarzły. Marzyłam tylko o górce - padło na Ogólną - kawałek na rozgrzewkę i powrót do domu przez park Kajki oczywiście :)

• Temperatura -4.0°C

Wreszcie razem:D

Czwartek, 16 stycznia 2014 · dodano: 16.01.2014 | Komentarze 0

od lekarza dostałam drugą porcję antybiotyków, bo jeszcze resztki czegoś tam chrobotały mi w gardle. Trzeba to doleczyć do zupełnego końca. Tak więc jeszcze z 5 dni antybiotykoterapii, ale to już na wybicie niedobitków.
Dziś odebrałam kubusia z serwisu :D Kupiłam mu też nową kasetę i łąńcuch, ale te do wiosny poleżą w szafie:) Jeszcze korbę musze kupić.
Z serwisu pognałam prosto do stajni przez bażantarnię - śniegu mało a błoto pozamarzane - trzeba uważać. Powrót przez Jagodnik - tu już lepiej - śnieg wyślizgany, ale dla kolców to idealne podłoże :D No i nie chciało mi sie wracać do domu - tak fajnie sie smigało:)

• Temperatura -1.0°C

Znów na kolcach :)

Poniedziałek, 13 stycznia 2014 · dodano: 13.01.2014 | Komentarze 0

Niedzielę pojechałam tylko raz do hospicjum - co chwilę padało. A dziś założyłam opony z kolcami i po chórze pojechałam sobie na miasto i do bażantarni pocieszyc się lodem:)

Kategoria Treningowo

Sobota, 11 stycznia 2014 · dodano: 11.01.2014 | Komentarze 0

Wreszcie na rower.

Do lekarza

Środa, 8 stycznia 2014 · dodano: 09.01.2014 | Komentarze 1

Kaszel który nie przechodził mi od 1,5 miesiąca wzmógł się po weekendzie - pojechałam do lekarza, dostałąm antybiotyk i teraz to już muszę sobie odpuścić długie wojaże zanim się nie wylecze do końca. Na szczęście do końca tygodnia ma padać deszcz, więc mała strata:)

Polskie wybrzeże w wersji Extreme

Niedziela, 5 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 11

To byl chyba najtrudniejszy wyjazd jaki do tej pory miałam. Organizatorem był Kbiały i zrobił wyprawę na bogato.
Samochodem pojechaliśmy do Gdyni, stamtąd do Wejherowa SKMką. Z Wejherowa już na kołach, niestety w deszczu - najszybszą drogą na Stilo gdzie po 45km zaczęła się właściwa wycieczka. Na szczęście przestało padać. Teren teren i jeszcze raz teren. Czyli to co lubię najbardziej. Piekny krajobraz naszego wybrzeża plus bardzo przyjemny las i jeszcze fajniejsze drogi. Zdobyliśmy wydmę Lubiatowską, Biała Górę, Jastrzębią Górę, gdzie po ciemku zeszliśmy Lisim jarem na plaże - niesamowity jar w ciemnościach robił dodatkowe wrażenie. Dalej 3 km wędrówki po nocnej plaży, z łuną z latarni morskiej w tle. łatwo nie było, ale doszliśmy do doliny która wyprowadziła nas do drogi. Z Władysławowa dalej w dużej mierze terenowo - szlakiem niebieskim rowerowym - kierowaliśmy się w stronę Gdyni. Wieczorem wiatr się zmógł i było ciężko - no i dużo pod górę. Jechałam ale po 9 godzinach w ruchu czułam zdecydowany spadek formy. Ale udało się dojechać do auta - o godz 23.30 wyjechaliśmy z Gdyni. Na pożegnanie znów zaczął padać deszcz :)

Wkrótce trasa i jakieś fotki:)

Sobota, 4 stycznia 2014 · dodano: 04.01.2014 | Komentarze 0

Czwartek, 2 stycznia 2014 · dodano: 02.01.2014 | Komentarze 0

Pojechałam na chwilę do konia, a potem w drodze powrotnej wiatr poniósł mnie na Milejewo, Jelenią Dolinę, a tam wciągnąl mnie las do Jagodnika, a potem z góry poturlałam sie do Elbląga.