avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51747.40 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.15 km/h i się wcale nie chwalę.

Kwiecień, 2013

Treningowo po lasach

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 0

Piekna pogoda była, cieplutko, więc po pracy z Dominikiem wyskoczyliśmy na krótki spacer rowerowy na Jelenią Dolinę. Nad nami wisiały całkiem nieprzewidywalne chmury, czasami lekko kropiło, zato wiało grubo, ale w plecy. Tam - leśny asfalt, powr5ót zato terenem przez Głogowe wzgórze i jagodnik. No i teren przy jeziorze zawalony drzewami i ścinką, i rozjechany przez sprzęt. Szkoda, bo taka fajna traska była...

Latarkowa środa

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 0

Wypad z ekipą do Kamiennicy Elbląskiej, wspinaczka lasem do Łęcza - rewelacyjna treningowa górka. Pierwszy kapeć tego roku, pierwszy w nowych oponkach - sezon rozpoczęty na dobre :D
TRASA

Zalew po tej stronie drogi??

Ekipa okupuje sklep w Kamienniku

Kategoria Latarkowa środa

Treningowo po lasach

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 6

Dziś z Dominikiem sprawdziliśmy trasy leśne, na Jagodnik, przez Pięknolas, Próchnik i Rangóry. No i da się jeździć :D Choć na Pięknolesie nadal miejscami na drodze warstwa śniegu.

Wracając dołem jechaliśmy obok siebie, co jednemu mościowi się bardzo nie spodobało i zaczął na nas trąbić, potem było troche przepychanek autowo-rowerowych, bo lokalizacja gościa zmieniała się co rusz, a to nas wyprzedzał, a to się zatrzymywał, ogólnie facet starszego wieku, ale widać bezmózg to nie kwestia lat. Do tego słowny spór o przepisy itp małe pyskówki. W którymś momencie tak mi zajechał drogę, że prawie mnie zablokował do pobocza, więc co?? Więc ja celowo niechcący łokciem walnęłam mu w lusterko, aż zachrupał plastyk, ale nie odpadło :] Gość nie zauważył, że mu uszkodziłam jego pięknego Pontiaca Transporta :D Pewnie jak się zorientuje, to będzie miał wydatki:D

Zdryfił dopiero jak Dominik podszedł do niego do okna, bał się drzwi otworzyć, a ja mu nakrzyczałam, że znam jego numery.

Myślimy o zakupie kamerki do jazdy na patałachów.

Na Jagodnik płytami

Rzut okiem na wały Zatoki Elbląskiej przy Rangórach

Zachodzik

2 obiekty na niebie

Potencjalna ścieżka rowerowa ;)

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 3

Dziś musiałam przysiąść nad realizacją zleceń od klienta. O 16 wybrałam się do stajni, oczywiście terenowo przez Jagodnik. Błoto niknie w oczach! Co nie zmienia faktu, że jest jeszcze gdzie upierdzielić kubusia płynną papką :)

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 2

Dominik pojechał na wojnę. Na szczęście jutro wraca ;) Lubi czasem pobiegać z karabinem hehe :) Nie wyrósł z tego z dzieciństwa hihi ;)
Dzięki temu miałam dziś wolne i nie wytrzymałam. Musiałam zaliczyć troche terenu, pojechałam więc do stajni przez Jagodnik. Płytówka już bez śniegu, sporo jeszcze wody, ale piaszczysty odcinek przed Jagodnikiem jest lekko mówiąc błotnisty :) Do stajni iść się nie da, trzeba jechać, bo droga płynie. Jak dojechałam do stajni to zaczęło padać, więc wystrugałam 2 kopytka i na tym się skończyło.

Dzieci dzielą się na czyste i szczęśliwe.

Parę spraw na mieście

Piątek, 12 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 2

Nic wielkiego, parę spraw do załatwienia rano, pare po pracy. I nie byłoby co pisać, gdyby nie to, że ścinając przez trawnik zostałam zaatakowana przez psią kupę... a akurat miałam przed chwilą umyty rower i jechałam na serwis...

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 0

Dziś było bardzo ciepło - 10 stopni!!! Podskoczyłam na serwis, a potem do stajni - do Dąbrowy wspinając się pod górę, z bocznym wiatrem, wykręciłam średnią 19km/h. Potem wjechałam w teren i... ugrzęzłam. No prawie:) Dziś to na dojazd do stajni powinnam załozyć kapok -śnieg, woda, błoto no i jazda korytem tymczasowo powstałej na drodze rzeczki - bo tylko tam jest twardo :) Zabrałam konia na spacer, na polnej drodze nadal zaspy imponujące - raz o mały włos nie utknęłyśmy.

Na powrót do domu pogoda się popsuła i zaczął padać przelotny deszcz. Jakby tej wody było jeszcze mało...

Treningowo

Środa, 10 kwietnia 2013 · dodano: 10.04.2013 | Komentarze 0

Dziś znów Dominik wyciągnął mnie na rower o godz 20. Pohasaliśmy sobie po mieście.

Nad Drużno

Poniedziałek, 8 kwietnia 2013 · dodano: 08.04.2013 | Komentarze 1

Dziś miało być bez roweru, no ale Dominik mnie wyciągnął na przejażdżkę. Skorzystaliśmy ze słońca i wyskoczyliśmy na żuławy. Miała być wieża widokowa nad Drużnem, ale nie wyszło, zachód słońca złapalismy w trasie. Z głownej odbiliśmy na Węgle Żukowo i z tamtąd wróciliśmy płytami niebieskim szlakiem. Na żuławach bliżej do wiosny, śniegu niewiele, zające, sarny i klucze ptaków na niebie, ale noc nadal szła na przymrozek i łapki mi zamarzły bez zimowych rękawiczek.

Zachód słońca

Dominik łapie ostatnie promienie słońca :)

Długa płaska prosta, bo już nikt nie wierzy, że w Elblągu bywa płasko :D

Rzut okiem na Drużno.

Wyprawa na kamień 3 krzyży z ekipą

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 2

MarekB dziś zwoływał wycieczkę, której celem było odnalezienie kamienia z 3 krzyżami. Postanowiłam dołączyć i tak w męskim gronie pojechaliśmy przez Łęcze, Milejewo, Majewo do technicznej na S22. Wiatr w plecy, słoneczko pięknie świeciło, no i od Milejewa z górki. Na kamień mielismy przeprawę w śniegu po kolana, ale kamień znaleziony. Na wiatę gdzie miało byc ognisko też była przeprawa, błotno-śnieżno-wodno. Snieg sie topi i wszystko płynie. Powrót interwałem przy S22 - szybkie zjazdy i strome podjazdy, do tego pod wiatr. Miałam w planie jeszcze dziś stajnię, więc podziękowałam ekipie i odbiłam na Milejewo. No i tu złapała mnie śnieżyca i grad prosto w twarz. Na szczęście przejściowo i po dojechaniu do stajni pogoda się poprawiła. Wróciło słońce, wiatr ustał, więc wyszła mi prawie 3 godzinna wyprawa do Bażantarni. W lesie wiosny nie widać, ścieżki biaŁe, śniegu dużo, więc polowałyśmy na choinki do pojedzenia dla Noretty. Po powrocie do Elbląga po 21 pojechałam jeszcze na myjkę.

TRASA

Zaspa - w dole Ogrodniki

Techniczna S22

Podjazdy wymiatają :)

po śniegu do kamienia

Powód naszego trudu odnaleziony.

Czasami był po kolana;)

Zjechało się fajnie

53km/h - czyli dalej zjazd.
A mówią, że u nas płasko...

na ognisko było terenem

spływ rowerowy, na szczęście nie wciągało

Wiata osiągnięta

Parking

Wrócić trzeba niestety pod górę.

Śniezyca z gradem pod góre i pod wiatr - pełny pakiet!