avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Braniewo Extreme - Terenowe

Niedziela, 11 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 0

Terenowe Braniewo - w formie Extreme, czyli z jak najmniejszą ilością asfaltu. Ogólnie trasy dobre, miejscami tylko mniej uczęszczane. Miała być przeprawa przez baudę w Baranówce, ale prowizotyczny mostek, który 2 lata temu posłużył nam do przeprawy, został zmyty przez wysoki stan wody po gigantycznej ulewie jaka miała miejsce w lipcu. W korycie było widać liczne podmycia po wielkiej wodzie. Próby przejścia w pław też niestety sięnie powiodły, bo po sporych opadach z dnia poprzedniego woda miała podwyższony poziom i było za głęboko. Trzeba było sie wrócić do Wierzna i ominąć Baranówkę. W Braniewie byliśmy przed 17, akurat na obiad;) Za Braniewem pokusiłam się o szybki wypad na granicę na plaży, ale skręciłam za wcześnie i wylądowałam w Zgodzie (nie było czasu wyciągać GPSa z plecaka by skontrolować trasę;) ). Późno już było, więc zawróciłam przez Nową Pasłękę szlakiem R64 do Fromborka. Z Fromborka wyjechałam po godz 19 i w Narusie odbiłam na Święty Kamień. Osiągnęłam go o godz 20, gdy słońce miało sie już ku zachodowi. Powrót od Tolkmicka dołem, Kadyny, Suchacz, Nadbrzeże Elbląg zajął mi 1:40 średnim tępem 20km/h, bo po całym dniu pedałowania w terenie byłam już zmęczona.

TRASA

Na trasie

Most odpłynął

Widać dokąd sięgała woda po lipcowej ulewie.

Niby niepozorna, ale głęboka.

Braniewo

Most w Nowej Pasłęce

Wole to niż asfalt:)

Święty Kamień przed zachodem

Zachód przed Tolkmickiem - teraz szybko do domu!