avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

jesiennie i terenowo

Niedziela, 13 października 2013 · dodano: 14.10.2013 | Komentarze 0

Jesień w najlepszej formie. Eksplozja barw która mimo braku słońca zachwyca intensywnością. Po wizycie w stajni udałam się w trasę celem sprawdzenia kilku nowych tras. Z Pomorskiej Wsi chciałam przejechać do kamienia zwnego Piramidą. Trasa mnie rozczarowała, bo rozminęła się z mapą i jest odcinkami nierowerowa. Ale się udało. Z Kamienia udałam się na Zastawno by przejechać malowniczą trasą przez Sokolnik. Droga łatwa nie jest, ale piękny las wynagradza trudny podjazd. Dalej Stare Monasterzysko i odtąd nowa trasa. Przy okazji znalazłam zabytkowy drewniany dom w ruinie. Prawdziwa perełka, szkoda, że w takim stanie, ale ruiny mają coś w sobie. Dalej trasa znów mało rowerowa choc bardzo ładna - miejscami trzeba przeprowadzić, ale końcówka już dobra wyprowadza na most nad S22 i Karszewo. Tutaj zaczęło padać, więc postanowiłam zawracać. Pojechałam terenowo oczywiście, lasem do Zajączkowa, przez Jelenią Dolinę. Deszcz chwilami popadywać, a gdzieś w oddali grzmiała jesienna burza, ale nie mogłam się powstrzymać i leśnym asfaltem pojechałam do Jagodnika. Dalej przez Pięknolas pokusiło mnie przebić sie do Dąbrowy. Tutaj obecnie trasa niestety rozryta przez wycinkę. Powrót przez Bażantarnię.

TRASA

Kamień w Pomorskiej Wsi

Kolejny za Pomorską

Stołówka w lesie, tylko stołów brak;)

Piramida

Podjazd przed Sokolnikiem po bruku.

na szczycie

Kolejne kamyczki

Dom w ruinie - Stare Monasterzysko

Piękny tunel, ale droga słaba do jazdy.

Pięknie jest - karszewo

Tryb "pochmurny" w aparacie i płonące drzewa - ale tak właśnie wyglądały :)

Przejazd do Dąbrowy czerwonym szlakiem - niepolecam.

Zrobili sobie przejazd przez rzeczkę.