avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

od Piramidy do Świętego - Kamienna Wysoczyzna

Środa, 16 października 2013 · dodano: 16.10.2013 | Komentarze 0

Dziś trasa zaplanowana na bogato z jak najmniejszą ilością asfaltu. Miało być 100km w terenie, ale wyszło 70. Pętla po całej Wysoczyźnie, bardzo wymagająca. A zaliczyłam Diabelski Kamień, Grubą Bertę, Kamień Piramidę, Kamień 3 krzyży, Święty Kamień i różne fajne rzeczy po drodze. Były super drogi, ale także bezdroże i przeprawa przez pastuchy i druty kolczaste na pastwiskach, bo droga na mapie została zlikwidowana. Była przeprawa przez rzeczkę przy Włóczyskach i pchanie po rozjechanej piaskownicy pod górę przy Chojnowie. Była piękna ciepła jesień, słońce i zabrakło tylko zachodu, na który zjechałam do Świętego kamienia. Niestety, mgła i chmury całkowicie zasłoniły słoneczko - miałam wrażenie, że ono poprostu się rozpłynęło. A do zachodu było jeszcze ze 20 minut. Zato odnalazłam ukryty blisko Kamienia geokesz:)
Do domu wracałam na latarce, jeszcze spotkałam Stopowców przy sklepie w Kamionku Wielkim.