avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51592.30 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Do granicy na Piaskach

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 3

Wraz z Sierrą i Pawlikiem wybraliśmy się zdobyć granicę UE na Piaskach. Misją było zawiezienie tam geokreta, którego wyjęłam ze skrytki na Świętym Kamieniu oraz odszukanie bunkrów, o których informacje znalazłam w internecie. Tam jechaliśmy asfaltem, odbijając w Przebrnie na 3 słupki graniczne Wolnego Miasta Gdańska. Od słupków zaczęło padać i deszcz z małymi przejściami towarzyszył nam przez kolejne kilka godzin. Do Piasków średnia wyszła nam 25km/h na 70km. W Piaskach wjechaliśmy w teren i tak było przez kolejne 50km. Piasek był mokry więc jechało się dość dobrze, ale nasze napędy były innego zdania. Granica zaliczona, punkt geokeszu też. Bunkier znaleźliśmy wraz z wieżą radarową. Pozostałe 2 rzekome lokalizacje bunkrów okazały się błędne. Z Piasków wyjechaliśmy ok godz 13. Przed Krynicą rozpogodziło się i wyszło słońce - i tak juz pozostało. W Krynicy oczywiście latarnia i obiad. Po obiedzie szlakiem Jantarowym już po ciemku ruszyliśmy w stronę domu. W Przebrnie szukalismy jeszcze pozostałych słupków, ale po ciemku nic nie zobaczyliśmy. Zato szlak przetarl nas przez sitowia na skraju zalewu - oj było ciężko choć ślad przejezdny. W Sztutowie byliśmy po godz 19 i tutaj zjechaliśmy na asfalt w stronę domu.