avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51592.30 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Na Wyspę Sobieszewską

Niedziela, 10 listopada 2013 · dodano: 11.11.2013 | Komentarze 6

W końcu udało mi się pojechac na Wyspe Sobieszewską. Promu nie ma więc trzeba trochę naokoło przez Przezmark. Na wyspie świetne ścieżki, mnóstwo tras. No i kulminacyjny moment - wędrówka po plaży na cypel i powrót groblą po kamieniach. To była niezła przeprawa, bo noszenie roweru wychodzi mi gorzej niż jeżdzenie na min :P Ale w miejscu gdzie grobla była zalana i nieliczne kamienie wystawały ponad wodę rower przydał się jako podpórka :D Niby tylko pare metrów, ale w połaczeniu z falą z motorówki łatwe to nie było, bo kamienie nikły pod wodą. I jeszcze jeden starszy Pan, który bardzo dużo komentował co to ja powinnam zrobić. "Zostaw ten rower" - wołał. Na co ja już lekko wkurzona - nie ma mowy, bo ja się tego roweru trzymam! :D No ale udało się bez szwanku przejść. Nocne zdobywanie Mewiej łachy też było niezapomniane - wąska kamienna ścieżka tuż przy samej wodzie. Spłoszyłam 2 bobry, które głośnym chlustem przyprawiły mi małego stracha ;) Potwory z otchłani ciemności :P

Wycieczka mega udana. Dzięki chłopaki za towarzystwo. Z Wami jeździ się szybciej:D

TRASA I FOTKI

A oto pamiętna przeprawa. Fot. Sierra

AgniechaEG
| 21:27 środa, 13 listopada 2013 | linkuj czekaj czekaj Kbiały, ja Ci sie jeszcze zrewanżuję ciekawą wycieczką, coś wymysle :P
rafi1368
| 20:56 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Z filmiku zawsze można coś odciąć i nie będzie nic widać z grabieży :D
kbialy2002
| 10:54 środa, 13 listopada 2013 | linkuj No widzę że się podobało... grobla extremalnie świetna... i racja że prawdziwy Biker nie oddaje roweru. W końcu to wycieczka rowerowa a nie piesza...
AgniechaEG
| 06:28 środa, 13 listopada 2013 | linkuj ja nie chciałam oddać roweru, bo się go trzymałam, żeby się nie poślizgnąć i nie wpaść do wody :P poszłoby szybciej gdyby nie fala z motorówki :[
sierra
| 06:19 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Rafi, gdyby Agnieszka oddała swój rower, to film Krzysia wyglądałby zupełnie inaczej...
A po za tym to: "Twarda dziewczyna jest" :)
rafi1368
| 17:35 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Dobrze,że nie oddałaś roweru chłopakom jak chcieli ci go odebrać,zażarta walka była o konia ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa porow