avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Wokół Elbląga

Niedziela, 17 listopada 2013 · dodano: 17.11.2013 | Komentarze 2

Najpierw z ekipą na wycieczkę Mareckiego - oj działo sie działo, taplało sie taplało :D Było sporo terenu, czyli to co lubię:) No i trasy te które lubię. Było też wesołe ognisko i kiełbasa. Nie udało się nikogo namówić na wydłużenie pętli wokół jeziora Drużno, do Elbląga dojechaliśmy przed 15 mając niespełna 90km więc postanowiłam jeszcze skorzystać z pogody i dnia. Wpadłam do garażu, zrzuciłam sakwę i bagażnik, maznęłąm ciut smaru na szeleszczący już łańcuch i pojechałam w strone Łęcza - na leśny zjazd szutrówką. Ciągnęło mnie tam już od dłuższego czasu. Potem jeszcze dyszka po Elbląskich parkach.

Na koniec pól godziny mycia roweru pod garażem - bu jutro na zasłużony serwis i przygotwanie do sezonu zimowego. Zobaczymy czy suport jeszcze pożyje.