avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -2.0°C

Ziiima!!!

Niedziela, 8 grudnia 2013 · dodano: 08.12.2013 | Komentarze 0

Ksawery przyniósł ładny kawałek zimy:) Byłam podziębiona więc nie chciałam w takie wiatrzycho wsiadać na rower. W sobotę byłam na nocnych marszach na orientację - oj co tam się działo :D Wąwozy, góry i snieg po kolana. I tak przez 8 godzin. Dziś czuję wszystkie mięśnie, nawet te o których istnieniu nie miałam pojęcia.
Wróciłam do domu o 4 rano, spałam do 12. O 15 wgramoliłam się na rower i pojechałam odwiedzić konia. Przez Jagodnik - droga odśniezona, ale lód na całej drodze i trzeba było jechać ostrożnie. Powrót tą sama trasą, tyle że zaczął padać śnieg i to bardzo obficie. Zaliczyłam też pierwszą glebę - na lodowej "szponce" posypanej świezym śniegiem to i opona kolcowa potrafi sie uslizgnąć. No cóż :)