avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51592.30 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Malbork, Nowy Staw i Tczewska choinka rowerowa

Niedziela, 15 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 3

Dziś niektórzy prognozowali deszcz. Byc może dlatego na starcie stawiło się 3 rowerzystów. Plan był ambitny, bo do Tczewa na choinkę. Po drodze chcieliśmy sprawdzić co tam w Malborku. Pojechalismy bokiem, przez jegłownik, a dalej główną trasą, gdyż ruch był znośnie nieduzy. Jedyne na co szło narzekać, to silny wiatr boczny i od czoła. W malborku za dnia niczego szczególnego nie było widać. Dalej pojechaliśmy z wiaterkiem w plecy w Stronę Nowego Stawu, po drodze zajeżdżając do Stogów obejrzeć największy na żuławach zabytkowy cmentarz mennonicki. W Nowym Stawie obowiązkowa wizyta w cukierni Jędruś. Dalej było znów pod wiatr. W Tczewie spotkalismy się z Daro - który sprytnie oprowadził nas po największych światełkowych atrakcjach Tczewa, z choinką rowerową na czele. Tą rowerowo-metalową kontrukcję odwiedziliśmy już w zeszą zimę. Posileni kolacją, wspierani wiaterkiem w plecy ruszyliśmy na Elbląg.

Dizękuę dkipie za towarzystwo.

daro
| 10:46 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Agnieszka, Tobie szczególne podziękowania, fajna z Ciebie kumpela:)) Następnym razem to Ja do Was zajadę i może zrobimy jakieś kółeczko :)) Do następnego spotkania :)) Pa.
| 10:42 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Mariusz, dzięki, fajnie było na niedzielnych rowerkach:) No i poznałeś niektóre skróty w Tczewie i najważniejsze, że wszyscy byli zadowoleni, a to się liczy:) Dzięki za odwiedziny naszego Miasta Tobie i Agnieszce i Sylwkowi, chociaż jedna bikerka z Elbląga się odważyła i nie zawiodła :))
Cóż dodać, następnym razem to chyba ja się do Was wybiorę, czas na rewanż :)) Daro
sierra
| 23:11 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj "Za chwilę coś napiszę :) " na to właśnie liczę, Dzięki za relację i wspólnie spędzony niedzielny czas :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw