avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51592.30 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Do Gdyni na Sylwester

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 2

To był czysty spontan - wyskok rowerowy na sylwestra do Gdyni na Skwer Kościuszki.
Ruszylismy o godz 18, było z wiatrem, a przymrozek zasnuł jezdnię warstwa szronu - trzeba było uważać.
O godz 22 dobiliśmy do Gdańska i zapakowalismy się na SKM, bo przebic sie przez imprezujące 3miasto byłoby ciężko. SKMka była zapakowana po brzegi rozbawioną młodzieżą, tak więc był wesoły pociąg. Jechalismy całą godzinę ale udało sie zdążyć na toast.

TRASA

Jest to przełom roku, więc mam "problem" jak policzyć kilometry:) Ile na stary, ile na nowy? Więc wymysliłam sobie tak: Plan na ostatni dzień roku - dobić do 9700km został zrealizowany z nawiązką kilkunastu km, ale tą nawiązkę doliczam do nowego roku - tak do pełnego rachunku.

I tak zakańczam 2013 rok wszystkimi możliwymi rowerowymi rekordami - max dystans 200, prędkość 60, oraz kilometraż 9700.
Z najważniejszych wyjazdów to byłam w Łebie i na Helu, w Olsztynku i na Kaszubach, zdobyłam terenem Braniewo i 2 granice z Rosją. Rower przeżył cały rok na 1 napędzie i 1 suporcie (!!!) i przekroczył przebieg 20 000 km.