avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

na chór

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 03.04.2014 | Komentarze 4

W końcu udało sie wytapetować salon, ale nadal trwa malowanie mojego dzieła, potem jeszcze ściany musze pomalować na kolor. Od wczoraj również mam już oficjalnie narzeczonego:)

Dziś pare km z okazji chóru - wróciłam na okrętkę.

Kategoria Treningowo

MARECKY
| 13:44 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj I to jest bardzo dobra koncepcja. Do zobaczenia zatem na jakimś lighcie :-)
AgniechaEG
| 08:04 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj jeszcze nie, ale to sie zmieni niedługo ;) Własnie pojechał na operację biodra i w ramach rehabilitacji lekarz zalecił mu jazde na rowerze :D Więc się dobrze składa ;)
MARECKY
| 19:34 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Czy narzeczony ma rower i jeździ? ;-)
Darecki
| 19:03 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Gratulacje :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes