avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53854.81 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.10 km/h i się wcale nie chwalę.

Spacer z pszczółką w oku :O

Poniedziałek, 14 lipca 2014 · dodano: 15.07.2014 | Komentarze 2

Nie jeździłam przez pogodę - w ciąży upały powyżej 30stopni wolałam sobie podarować nawet wieczorem. Potem padało i tak wsiadłam dopiero wczoraj. Pojechałam do Gronowa Górnego i odbiłam na Nowe Pole. Po drodze zjechałam w polną drogę na mały postój ale wygoniły mnie końskie muchy. Zato wracając za okulary wpadła mi pszczółka albo oska i zanim się zatrzymałam i ściągnęłam okulary to mnie użądliła w górną powiekę. No i to oznaczało że jazde trzeba skrócić, bo choc uczulona nie jestem to zapewne spuchnę. Dokończyłam objazd Nowej Holandii i już na mieście czułam się opuchnięta. W domu przed lustrem się wystraszyłam na tyle, że zgodziłam sie pojechać do szpitala. Tam poczekałam sobie w kolejce do ogólnego, spotkałam pare znajomych. Dostałam zastrzyk przeciwobrzękowy i udałam sie do okulisty. Oko OK, więc mam robić okłądy z kwasu bornego i smarować maścią. Spuchłam jednak dość mocno.