avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Spacerek ciążowy

Wtorek, 5 sierpnia 2014 · dodano: 05.08.2014 | Komentarze 2

Po pracy chwila wolna więc pojechałam na godzinkę na Nowe Pole. Pogoda wreszcie przyjemna:)

AgniechaEG
| 06:42 piątek, 8 sierpnia 2014 | linkuj Lekarz mówi, że moge jeździć cała ciążę ;) Oczywiście bardzo lajtowo i dystanse też mam krótsze, ale sport w ciąży to zdrowie :) Póki co służy nam obojgu.
ankaj28
| 18:15 czwartek, 7 sierpnia 2014 | linkuj Hej!
Obserwuję od jakiegoś czasu twoje spacerki i jestem pełna podziwu, bo rowerzystki w ciąży jeszcze nie widziałam, a trochę u mnie kolarzy się kręci ze względu na bliskość z Czechami i wspaniałe tereny do mtb. Trzymam mocno kciuki za pomyślne rozwiązanie i życzę zdrowia dla ciebie i dzidziusia. Pewnie kolarstwo będzie miał we krwi, :) Pozdrawiam serdecznie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amary