avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53854.81 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.10 km/h i się wcale nie chwalę.

Deszczowa Bażantarnia

Piątek, 6 listopada 2015 · dodano: 06.11.2015 | Komentarze 1

Jak wyszłam z domu to zaczynało kropić. Ale jak pomyślałam ile zachodu i energii potrzeba by ubrać malucha w spodnie, buty, kurtke, czapkę i rękawiczki 5-palczatki, to stwierdziłam że jedziemy mimo wszystko. I tak w towarzystwie pokropującego deszczyku pojechalismy do Bażantarni, przy czym maluch zasnął po 10 minutach jazdy. W lesie mimo deszczu było bardzo przyjemnie, liście jak kołdra, jesień w większości leży już na ziemi. Nigdzie się nie spieszyłam, więc żółwim tempem poturlałam sie do elewów. Z powrotem w połowie deszcz się wzmógł i sam powrót zrobił się mniej przyjemny. Mały oczywiście deszczu nie uświadczył, ale świeżego wilgotnego powietrza miał pod dostatkiem :) Samo zdrowie! Jak wrócił to wziął się za intensywny trening pierwszych samodzielnych kroczków!