avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Dobrze mieć konia.

Sobota, 4 kwietnia 2020 · dodano: 04.04.2020 | Komentarze 1

Jeździć rowerem nie można teoretycznie, ale pojechać do stajni zaopiekować się koniem po kontuzji to mam obowiązek. Tak więc pojechałam sprawdzić alternetywną trasę dojazdu do stajni pomijając główny asfalt (zgroza do Dąbrowy na podjeździe można stracić życie i zdrowie jak autobus albo TIR chuchnie z grubej rury), oraz moje podstawowe trasy wiodące przez las, do którego jest zakaz wstępu. Tak więc przez Łęcze do Pagórek i tam terenowymi drogami nieleśnymi w stronę Przybyłowa. Ku mojej uciesze DA się. Co więcej ktoś tam skutecznie robi drogę, choć etap nawożenia gruzu jest powolny i jeszcze nieugnieciony. Ale szlak przetarty, droga może nie jest wymarzona (jumby, gruz) ale można jechać.

meteor2017
| 04:42 niedziela, 5 kwietnia 2020 | linkuj Dowci p polega na tym, że właściwie można... a raczej nie nie można... to znaczy chciałem powiedzieć nie jest zabronie... eee znaczy nie całkowicie... a tak naprawdę to nikt chyba nie jest pewien łącznie z policją ;-)

Fotki się nie wyświetlają, może trzeba udostępnić album?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apacj