avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Noworocznie wokół Elbląga

Wtorek, 1 stycznia 2013 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 3

TRASA

Nowy rok zaczął się z grubej rury. Ruszyłam przed 11 pętlę na Wysoczyznę, po drodze dołączył się do mnie Arturbike. Trasa przez Jelenią Dolinę okazała się skuta mokrym lodem, więc pojechaliśmy na Łęcze. Trafilismy fajne miejsce widokowe. Do Łęcza wiało w plecy, ale potem się zaczęło... walka z w-mordewindem, który spowolnił nas skutecznie o kilka km/h. Powrót do Elbląga na noworoczne spotkanie rowerowe. Chwila na odpoczynek, a po nim zmiana towarzyszy na Bartka i Rafiego i druga pętla Wysoczyznowo - Żuławska. Chłopaki dali mi nieźle w kość, musiałam cały czas jechac na maxa. A wiatr był strasznie męczący i przeszkadzający, i w większości trasy była walka z ciągłymi podmuchami. Ja na żuławy to nie jeżdzę za często, bo za płasko i nudno, wiedziałam tylko, że jedziemy wokół Drużna, choć jak minęliśmy pochylnię w Jelonkach, to się zorientowalam, że duże te koło.
W Elblągu jeszcze 10 km na rozluźnienie, zaliczyłam myjkę, przeturlałam się jeszcze przez moje ulubione parki.