avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Do stajni

Niedziela, 3 lutego 2013 · dodano: 03.02.2013 | Komentarze 3

Po tygodniu przerwy z okazji odwilży i wszelkiej chemii pływającej po ulicach dziś w końcu wsiadłam na rower. Przymrozek ściął podłoże, więc było sucho. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pojechała terenem - przez Jagodnik. Lód praktycznie na całej trasie, ale zamarznięty, więc przyczepność na kolcach miałam wyśmienitą. Polny odcinek do stajni też skuty lodem. Chciałam więcej km zrobić, ale pojechałam w teren (w końcu podłoże pozwoliło bezpiecznie ruszyć konia) a potem jeszcze werkowanie i zleciało. Powrót asfaltem i runda po mieście.

Lodowa trasa

Ja, a co!

Jagodnik

Więcej lodu

Darecki
| 22:20 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj Aleś mnie zażyła bo myślałem już, że to jest bliskie spotkanie z Weroniką :-)
AgniechaEG
| 06:41 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj Werkowanie to jest struganie kopyt :)
Darecki
| 22:44 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Ja nikczemny laik śmiem się nieśmiało zapytowywać, co to jest "werkowanie"?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciaza