avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 51492.36 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.16 km/h i się wcale nie chwalę.

Pokręcenie i potrącenie

Poniedziałek, 18 marca 2013 · dodano: 18.03.2013 | Komentarze 2

Po pracy wsiadłam pokrecic sie po mieście, bo miałam pół godzinki przed chórem. Pojechałam Płk. Dąbka i skręcając na Zawadę na przejeździe, na zielonym świetle potrąciła mnie kobita autem. Prędkości były niewielkie, więc mnie tylko popchnęła, ale się przewróciłam. Kobieta wyskoczyła przerażona z dziwnymi pretensjami nie wiem czy do siebie, czy do miasta, czy do sygnalizacji, że ona miała zielone... no ale skręcała w prawo więc... no nie zauważyła, mimo, że szli ludzie, mimo, że pojazd przed nią przepuszczal pieszych, mimo, że miałam stroboskop który ostro daje po oczach. No cóż... obie miałyśmy zielone ;) Tylko moje zielone było bardziej zielone od jej zielonego:)
Na szczęście nic się nie stało, rower cały, ja także.
Podczas oględzin nadjechał Darecki_ESR, który też kręcił się po mieście, więc dalej pokręciliśmy razem. Odprowadził mnie na chór. A po chórze dalszy ciąg kręcenia przy silnym wietrze.

Zaliczyłam dziś wszystkie parki: Kajki, Modrzewia, Planty, Traugutta, Bażantarnię, Dolinkę, Kajki.