avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Deszczowo

Czwartek, 4 kwietnia 2013 · dodano: 04.04.2013 | Komentarze 6

Deszcz ze śniegiem dawał dziś cały dzień. Po pracy miałam pojechać do weta po szczepionkę dla konia, oczywiście nie chciało mi się ruszać auta, więc pojechałam rowerem. Do tego Dominik chciał koniecznie pojechać ze mną... no ja mu się dziwie, w taką pogodę, że mu sie chciało na rower... ;)
Oczywiście "pogubiłam sie" na mieście tak, że wyszło mi 15km ;)

Kategoria Treningowo

AgniechaEG
| 15:47 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj szczepionka jest okresowa, roczna:) spokojnie:)
Zadlo
| 15:45 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj Zakochał się chłopak albo się czai na twój rower i szuka odpowiedniego momentu ;), zdrowie konia najważniejsze szczepić i to w mig
AgniechaEG
| 05:39 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj Kunia będę szczepić jak pojadę do stajni następnym razem.
Darecki
| 05:06 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj Najważniejsze zaszczepić kunia :-)
AgniechaEG
| 21:54 czwartek, 4 kwietnia 2013 | linkuj No Ty to już masz zaawansowane stadium cyklozy, ja tak samo, ale on jeszcze niedawno był normalny ;)
lukasz78
| 21:32 czwartek, 4 kwietnia 2013 | linkuj A co się chłopu dziwisz, mnie też się dzisiaj chciało na rower, chociaż cały dzień syf z nieba padau :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczes