avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Wyprawa na kamień 3 krzyży z ekipą

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 2

MarekB dziś zwoływał wycieczkę, której celem było odnalezienie kamienia z 3 krzyżami. Postanowiłam dołączyć i tak w męskim gronie pojechaliśmy przez Łęcze, Milejewo, Majewo do technicznej na S22. Wiatr w plecy, słoneczko pięknie świeciło, no i od Milejewa z górki. Na kamień mielismy przeprawę w śniegu po kolana, ale kamień znaleziony. Na wiatę gdzie miało byc ognisko też była przeprawa, błotno-śnieżno-wodno. Snieg sie topi i wszystko płynie. Powrót interwałem przy S22 - szybkie zjazdy i strome podjazdy, do tego pod wiatr. Miałam w planie jeszcze dziś stajnię, więc podziękowałam ekipie i odbiłam na Milejewo. No i tu złapała mnie śnieżyca i grad prosto w twarz. Na szczęście przejściowo i po dojechaniu do stajni pogoda się poprawiła. Wróciło słońce, wiatr ustał, więc wyszła mi prawie 3 godzinna wyprawa do Bażantarni. W lesie wiosny nie widać, ścieżki biaŁe, śniegu dużo, więc polowałyśmy na choinki do pojedzenia dla Noretty. Po powrocie do Elbląga po 21 pojechałam jeszcze na myjkę.

TRASA

Zaspa - w dole Ogrodniki

Techniczna S22

Podjazdy wymiatają :)

po śniegu do kamienia

Powód naszego trudu odnaleziony.

Czasami był po kolana;)

Zjechało się fajnie

53km/h - czyli dalej zjazd.
A mówią, że u nas płasko...

na ognisko było terenem

spływ rowerowy, na szczęście nie wciągało

Wiata osiągnięta

Parking

Wrócić trzeba niestety pod górę.

Śniezyca z gradem pod góre i pod wiatr - pełny pakiet!