avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Treningowo po lasach

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 6

Dziś z Dominikiem sprawdziliśmy trasy leśne, na Jagodnik, przez Pięknolas, Próchnik i Rangóry. No i da się jeździć :D Choć na Pięknolesie nadal miejscami na drodze warstwa śniegu.

Wracając dołem jechaliśmy obok siebie, co jednemu mościowi się bardzo nie spodobało i zaczął na nas trąbić, potem było troche przepychanek autowo-rowerowych, bo lokalizacja gościa zmieniała się co rusz, a to nas wyprzedzał, a to się zatrzymywał, ogólnie facet starszego wieku, ale widać bezmózg to nie kwestia lat. Do tego słowny spór o przepisy itp małe pyskówki. W którymś momencie tak mi zajechał drogę, że prawie mnie zablokował do pobocza, więc co?? Więc ja celowo niechcący łokciem walnęłam mu w lusterko, aż zachrupał plastyk, ale nie odpadło :] Gość nie zauważył, że mu uszkodziłam jego pięknego Pontiaca Transporta :D Pewnie jak się zorientuje, to będzie miał wydatki:D

Zdryfił dopiero jak Dominik podszedł do niego do okna, bał się drzwi otworzyć, a ja mu nakrzyczałam, że znam jego numery.

Myślimy o zakupie kamerki do jazdy na patałachów.

Na Jagodnik płytami

Rzut okiem na wały Zatoki Elbląskiej przy Rangórach

Zachodzik

2 obiekty na niebie

Potencjalna ścieżka rowerowa ;)

Kategoria Treningowo

AgniechaEG
| 12:48 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Łokcia nawet nie poczułam:) Lusterko plastykowe było, amerykańskie ;)
Gozdzik
| 12:32 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Uwielbiam takich bohaterów. Jak jest w samochodzie, to się na trąbi, na wymachuje się łapami, pięścią, na wyzywa ... zatrzymuje się niby, drzwi otwiera chce wysiadać ... a jak się zejdzie z roweru i się idzie do gościa to drzwi zamyka i w długą ..... Dobrze zrobiłaś..... szkoda łokcia tylko :-)
AgniechaEG
| 06:44 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj on ma skorupe i słaby plastykowy punkt - lusterko, o które tak łatwo zahaczyć :D
arturbike
| 06:42 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Doskonale wiem o czym mówisz :-), dla tego zwolnij, zatrzymaj się i etc, to on ma skorupę na sobie, a Ty/Wy macie się cieszyć widokami :-)
AgniechaEG
| 06:34 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Wiesz Artur, jak facet sam prowokuje i zajeżdza drogę, potem się zatrzymuje, daje wyprzedzić i potem znów jedzie z tyłu i trąbi - szlak człowieka trafia. A wszystko dlatego, że frajer nie zna przepisów.
arturbike
| 06:14 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Super wyjazd ! :-)
P.S.
Lepiej zwolnij, przepuść buraków, szkoda zdrowia,

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu