avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Kaszuby - na szarlotkę do Sikorzyna

Piątek, 3 maja 2013 · dodano: 06.05.2013 | Komentarze 1

3ci dzień majówki miał być deszczowy i mieliśmy odpoczywać bez rowerów. Pogoda jednak zrobiła psikusa i było piękne słońce :) Plan był na kajaki, ale jak zobaczyliśmy cenę 8zł/h to się nam odechciało. Zato Dominikowi spodobało się w dworze Wybickich, który zwiedzalismy poprzedniego dnia. Była tam herbaciarnia, ale wtedy nie mielismy czasu na herbatki, bo jechaliśmy na Szymbark. Więc padło jednak na lajtową wycieczkę do Sikorzyna na herbatkę i szarlotkę w zabytkowym dworze. Pojechaliśmy oczywiście lasami, do Sikorzyna zaliczając może poł km asfaltu :) Trase powrotną też chcieliśmy sobie urozmaicić o nieznane jeszcze drogi, przy okazji omijając upierdliwy szuter z dnia poprzedniego. No cóż... na kaszubach dużo tras między wioskami jest utwardzanych żwirem i tłuczniem, po których jeździ się niefajnie. Bez problemów trafiliśmy do Kościerzyny, gdzie zato przez nieczytelność znaków wydłużyło się nam poszukiwanie Muzeum Kolejnictwa. Na ryneczku zjedlismy obiad i czas było wracać.

TRASA

Dróżka przez las

Przy Młynie Wieprznica

Przyjemne drogi do Skorzewa

Przydrożne krzyże i kapliczki to częsty widok

Dwór Wybickich

Prosiaczki

Muzeum Kolejnictwa

Fontanna w Kościerzynie

Las z Kościerzyny do domu - bardzo przyjemna dróżka.