avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Do stajni - życiówka;)

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 2

Rano szybko do stajni, bo kowal przyjechał, a musiałam na 10 być w pracy. Pojechałam asfaltem bo szybciej a przy okazji chciałam porównać formę i czas. Wiatr był przedni i odczuwalny. Na granicy miasta dogoniłam ekipę znajomych rowerzystów, których z górki wyprzedziłam, a potem było trochę głupio ich pod górkę spowolnić, więc goniona przez facetów popełniłam zyciówkę w podjeździe pod Dąbrowę, nie schodząc poniżej 16km/h. Normalnie to tam jadę 12 :]
Chłopaków wzięla chyba ambicja, że ich kobieta wyprzedziła, bo jak wcześniej jechali spokojnie, tak od razu przyspieszyli aby mnie wyprzedzić:)

No i do stajni dojechałam ze średnią 19km/h i czasem 27minut, co jest rekordem wersji asfaltowej:)

Powrót już bażantarnią.

Po południu 30 st. upał zatrzymał mnie w domu przy pracy, a wieczorem zamiast zaplanowanej przejażdzki były 2 burze i skończyły sie za późno na jakikolwiek wypad. Bywa.