avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53854.81 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.10 km/h i się wcale nie chwalę.

Wieczorna Wysoczyzna i 5000 odo

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 0

Pojechaliśmy na trasy przy Piastowie, zdobyć Srebrną Górę. Góra okazała się zarośnięta, ale słupek szczytowy znaleźliśmy. W ogóle Piastowo zostaje wchłaniane przez busz - trasy niegdyś przejezdne poprostu zarastają.
Z Zajączkowa dalszy etap terenowy, do Majewa ok, ale do Kwietnika ugrzeźliśmy w piachu wyszuszonej drogi - ledwo dało sie jechać z górki. Nie dość że spowolnienie, to jeszcze w Kwietniku złapałam gumę. Oj coś te tereny na wschód od S22 się przede mną bronią, drugi raz się nie udało! Ale ja się nie poddam:) Późno się zrobiło, więc wróciliśmy przez kamiennik i odbiliśmy na Bażantarnię. W Elblągu brakowało mi 5km do 5000, ale myślałam, ze nie dobiję, bo drugi kapeć. Na szczęście powoli schodziło i po dopompowaniu do domu dojechałam z 5000 ODO.