avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53854.81 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.10 km/h i się wcale nie chwalę.

Burza i grad wielkości mentosów

Poniedziałek, 29 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 0

Mało mi było po sobotniej wyprawie na Kwietnickie lasy, więc dziś też skoczyłam tam na dalsze zwiady. Rozejrzałam się też w pobliżu kamienia, którego wkrótce będziemy szukać - gęste krzaki i nic nie widać.
Śledziła mnie burza, szła pod wiatr mimo, że wiało dość mocno. Nie pierwsza i nie ostatnia - myślałam. Dopadła mnie na asfalcie, lunęło, a po chwili zaczęło się gradobicie. No i bardzo szybko zaczął siekać grad wielkości mentosów albo i większy! Dobrze, że miałam plecak i kask, bo dzwonił grubo! Oj bolało jak trafiał w ręce. Nic innego nie było w poblizu, więc stanęłam za drzewem, żeby choć trochę uchronić się przed ostrzałem. Ale grzmoty waliły tak głośno, że zarządziłam ewakuację - tam było niebezpiecznie! Z trudem ujechałam kawałek i dostrzegłam dom i stojącego na ganku mężczyznę - pobiegłam tam żeby przeczekać nawałnicę.

No czegoś takiego to na rowerze jeszcze nie przeżyłam:) To już nie była burza, tylko jakieś monstrum! Na szczęście kwadrans później zelżała i mogłam jechać dalej.