avatar Ten blog rowerowy prowadzi AgniechaEG z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 53955.90 kilometrów w tym 9888.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.11 km/h i się wcale nie chwalę.

Wycieczki rowerowe

Wycieczka z MOSiRem

Wtorek, 4 sierpnia 2020 · dodano: 05.08.2020 | Komentarze 0

Szlakiem form przestrzennych, warto było bo poznałam nowe biennale. Piotrek pokonał całą trasę trzymając się dzielnie, choć na podjazdach trochę prowadził. Na Modrzewinę też się uparl podjechać, choć próbowałam go przekonać, by sobie odpuścił. Płakał, że ciężko i jechał. Kuba też zaliczył swoje 2 odcinki na rowerze, zaliczył też spanie w przyczepce. Łącznie zrobił ok 6-7 km

Wycieczka pociągiem

Czwartek, 30 lipca 2020 · dodano: 31.07.2020 | Komentarze 0

Zapakowaliśmy się na pociąg i pojechaliśmy do Królewa Malborskiego. Stamtąd przyczepką wracaliśmy do Elbląga. Najpierw obejrzeliśmy krzywą wierzę, która dzięki odpowiedniemu kierunkowi ruchu chmur wydawało się, jakby przewracała się jeszcze bardziej. Bardzo ciekawy efekt. Potem przez Kaczynos do Starego Pola i dalej przez Fiszewo. Tamtejsze ruiny kościoła  są właśnie w remoncie, trwają prace zabezpieczające, co bardzo cieszy. Dalej Przez Gronowo pojechaliśmy na most zwodzony i zaliczyliśmy depresję. Wiatr był bardzo silny, póki jechałam z wiatrem było OK, ale od mostu już nie było tak fajnie i zdążył mnie wymęczyć.

Wysoczyzna trochę odwrotnie niż zwykle

Niedziela, 26 lipca 2020 · dodano: 27.07.2020 | Komentarze 0

W planach było sprawdzenie trasy na Piramidę, ale chmura burzowa zmieniła moje plany. Z działki przebiłam się przez Bażantarnię i nieistniejący mostek Elewów za Dębicę, skąd wizja potężnej burzy skierowała mnie na Kamiennik Wielki i Milejewo. Burza szła bokiem więc z Mielejewa pojechałam do Jeleniej Doliny i terenem wróciłam na działkę przez Jagodnik. Tam trochę popadało, potem z dziećmi wracałam między chmurami i zdążyliśmy przed deszczem do domu.

Bażantarnia za dawnym mostkiem. Moja ulubiona trasa wspinaczki za Dębicę.

Światełko w tunelu

Polewaczka.

Wycieczka z Mosirem

Wtorek, 14 lipca 2020 · dodano: 15.07.2020 | Komentarze 0

Spróbowaliśmy. Piotrek dzielnie radził sobie trzymając tempo w terenie, dopiero przed Jagodnem miał pewne "zwątpienie" i narzekał na zmęczenie, że za długa wycieczka. Dlatego skróciliśmy pętlę. Kuba dziś zato wsiadł na leśnym asfalcie gdy skończyły się podjazdy, ale dziś miał nie swój dzień. Bał się strasznie choćby małego zjazdu, musiałam go prowadzić za kij, bo inaczej płakał. Jechał kawałek Fromborską, ale tempem ślimaczym i piszczał że za szybko gdy tylko przekraczał 7km/h. Te 2 dni przerwy spowodowały, że stracił pewność siebie. Ale o biegówce słyszeć nie chce. Zobaczymy za kilka kolejnych wyjazdów.

Treningowo

Niedziela, 12 lipca 2020 · dodano: 13.07.2020 | Komentarze 0

Pojechałam do Łęcza a dalej lasem do Nadbrzeża. Powrót  asfaltowy urozmaiciłam sobie kawałkiem terenu koło Rubna gdzie przeprawiłam się przez dziki mostek.

Nogat trochę terenowy

Sobota, 20 czerwca 2020 · dodano: 21.06.2020 | Komentarze 0

Spokojna jazda dla kolana, ale zato kilometrów się narobiło. Trochę terenu i jazda po wałach też była.

Duża pętla na żuławach

Czwartek, 11 czerwca 2020 · dodano: 12.06.2020 | Komentarze 0

Chciałam pojechać kawałek z Żółtą Sztapetą Szymona, ale widocznie rozminęliśmy się na trasie, bo ja jechałąm starą e7 a oni musieli jechać wzdłuż nowej. Poprostu jechałam na nie ten most co trzeba. No ale nic nie szkodzi, przejechałam sobie wzdłuż Nogatu z Jazowej do Kępek, a dalej terenowy spacerek dzieci i powrót do domu. Kolano wytrzymało, choć odczułam delikatnie po powrocie, ale jest OK.

Po deszczach czas na rower

Niedziela, 3 maja 2020 · dodano: 04.05.2020 | Komentarze 0

Do Milejewa przez Bażantarnię i terenowo objazd z Piastowa - droga piaszczysta miejscami słabo się jechało, ale zaskoczył mnie wykarczowany kawał lasu - wyrwany z korzeniami. Kiedyś to była spora brzezina. Przykry widok, jak na to patrzyłam to nie dziw, że ziemia próbuje się pozbyć człowieka ;) Z Milejewa pojechałam do S22 sprawdzić trasę przez Przezmark. Czas sie tam zatrzymał - tyle lat tamtędy nie jechałam a droga jak ser była tak jest. Na koniec chciałam sprawdzić jak się podjeżdza pod 7% nachył górki w Czechowie. Luzik, więc pojechałąm dalej, przypomnieć sobie gdzie ta droga wychodzi. No i tam gdzie kiedyś był mosteczek teraz już został go kawałeczek - wątpliwy do jazdy :)

Tyle drzew...

Kadyny na 40-ste urodziny

Sobota, 25 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 1

Na 40-ste urodziny wybrałam się w terenową wycieczkę do Kadyn. Oj daaawno nie jechałam Czarną Drogą. Przed pierwszą ciążą to już ponad 6 lat będzie, więc było trzeba, nawet za cenę walki z wiatrem. 50km z czego 28 w terenie.

Dobrze mieć konia.

Sobota, 4 kwietnia 2020 · dodano: 04.04.2020 | Komentarze 1

Jeździć rowerem nie można teoretycznie, ale pojechać do stajni zaopiekować się koniem po kontuzji to mam obowiązek. Tak więc pojechałam sprawdzić alternetywną trasę dojazdu do stajni pomijając główny asfalt (zgroza do Dąbrowy na podjeździe można stracić życie i zdrowie jak autobus albo TIR chuchnie z grubej rury), oraz moje podstawowe trasy wiodące przez las, do którego jest zakaz wstępu. Tak więc przez Łęcze do Pagórek i tam terenowymi drogami nieleśnymi w stronę Przybyłowa. Ku mojej uciesze DA się. Co więcej ktoś tam skutecznie robi drogę, choć etap nawożenia gruzu jest powolny i jeszcze nieugnieciony. Ale szlak przetarty, droga może nie jest wymarzona (jumby, gruz) ale można jechać.